Otázka

  • 0

Dobrý deň,

preniesol som si číslo do telekomu. Číslo je už prenesené a SIM-ka funguje správne, no ale keď spustím appku, a zadám si produkt podľa svojho rodného čísla, tak ukazuje číslo, ktoré bolo na SIM len dočasne. Po prihlásení na telekom stránku ukazuje taktiež nesprávne číslo. Kvôli tomuto si nemôžem aplikovať dátový balík.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Po prenesení niekedy trvá dlhšie kým sa v systéme zaregistruje to nové číslo respektíve  v systéme  nastáva zmena telefoného čísla, Odporúčam vám obrátiť sa na technickú podporu 0800 123 777, prípade v predajni telekom.  Niekedy ak nastane zmena

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

musis chvilu pockat 2-3 dni, ak ide o chybu aplikacie tak skor na email aplikacia@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar