Otázka

  • 0

Dobrý deň,

preniesol som si číslo do telekomu. Číslo je už prenesené a SIM-ka funguje správne, no ale keď spustím appku, a zadám si produkt podľa svojho rodného čísla, tak ukazuje číslo, ktoré bolo na SIM len dočasne. Po prihlásení na telekom stránku ukazuje taktiež nesprávne číslo. Kvôli tomuto si nemôžem aplikovať dátový balík.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz