Sklamaný....

Otázka

  • 0

Posielate mi stále oznamenia že si môžem aktivovať volne data do konca mesiaca Júla cez aplikáciu Telekom, a keď to skúšam tak to nefunguje, načo mi to potom ako spoločnosť Telekom posielate keď to nefunguje... nakoľko vám ako spoločnosti platím za viac služieb ktoré využívam by ste to mali aktivovat automaticky...som veľmi sklamaný z vašich služieb.....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj Jamal2311, som sklamaný, že takéto otazky tu človek musí čitať, ak ti niečo nefunguje, tak to môže aj nemusí byť chyba Telekomu, tá možnosť aktivácie v aplikácii Telekom je zrozumiteľná a jasná, stačí sa len preklikať pár riadkami, no nato aby si sa preklikal, tak neviem ako ty,ale ja som zaregistrovaný v aplikácii pod účtom, ktorým sa aj prihlasujem na starnku Telekom, alebo stručne a jasne, aplikácia bude korektne fungovať ak máš s Telekom uzatvorenu zmluvu o elektronických službach. Takže skús sa najprv pozrieť na to podľa mojej rady, alebo ak to ani tak nebude fungovať , skus telefonickú podporu Telekom , no alebo ak máš blízko predajňu Telekom môžeš sa spýtať tam.Veľa šťastia

Editoval mojtelekom2016
oprava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Som zaregistrovaný v tej aplikácii Telekomu a mám aj uzatvorené zmluvy o elektronických službách. A aj tak to nefunguje. Tak načo to posielajú a otravujú s tym.....Na to kolko mám od Telekomu služieb, a za ktoré im platim by to mali aktivovať sami, V POSLEDNEJ DOBE NIESOM MOC SPOKOJNY S TELEKOMOM.....nakoľko stále im vypadáva signál ,,,,,pri spotrebe 80  % dat pošlú sms že ste spotrebovali toľko a toľko dať a už Vám znížia rýchlosť Internetu a pritom máte este 20% dať voľných, fakt že SKLAMANY.........

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ešte otázka pre mojtelekom2016  my sme si kedy potykali???????

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@jamal2311 urcite to nemyslel v zlom a ak si pozriete viac prispevkov tak si tu "vsetci" tykaju. 

Napiste na email aplikacia@telekom.sk , nech sa na to pozru. Ja som klikol a balik sa mi hned aktivoval. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar