Sklamaný....

Otázka

  • 0

Posielate mi stále oznamenia že si môžem aktivovať volne data do konca mesiaca Júla cez aplikáciu Telekom, a keď to skúšam tak to nefunguje, načo mi to potom ako spoločnosť Telekom posielate keď to nefunguje... nakoľko vám ako spoločnosti platím za viac služieb ktoré využívam by ste to mali aktivovat automaticky...som veľmi sklamaný z vašich služieb.....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Už,keď nevieš,alebo nejde Ti aktivovať letné dáta... Keď máš aplikáciu Telekom stiahnutú. Choď do kamennej predajne Telekom a popros nech Ti to aktivujú Samozrejme zober smartfón so sebou.. Ináč Ti neviem poradiť..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz