Maximálne neseriózne jednanie tejto spoločnosti

Otázka

  • 2

Dňa 27.6..2019 ma oslovil operátor spoločnosti Telkom s tým, že mi ponúkol paušál s ktorým som súhlasil na základe čoho mi mali byť doručené zmluvy 1.7.2019. Spoločnosť, ktorá doručuje tieto zmluvy mi poslala informačnú sms dňa 1.7.2019, že zmluvy dodá avšak neprišli. Dňa 2.7. a 3.7. sa opakovalo to isté na základe čoho som komunikoval opakovane s operátorom Telekomu 9.7.2019, ktorý povedal, že objednávku stornuje a vybaví ako novú aby mi boli predmetné zmluvy doručené, avšak Váš zamestnanec to síce stornoval ale žiadnu zmluvu neposlal. Dňa 19.7.2019 som volal s operátorom, ktorý povedal, že to vybaví, ale nič neurobil. Dnes dňa 22.7.2019 som znovu volal s operátorom a hádajte čo? Znovu nič. Takto sa zaobchádza so zákazníkom, ktorý je u Vás niekoľko rokov???? Je toto korektné z Vašej strany???? Ja mám volať do Vašej spoločnosti 5x a naháňať zmluvy, ktoré tu mali byť 1.7.2019???? Je zahanbujúce akým spôsobom si snažíte udržať Vašich "verných zákazníkov". 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz