Rýchlosť

Otázka

  • 0

Dobrý večer. Už naozaj neviem čo mám robiť? Táto spoločnosť ma drží za g..e preto, že som vizaný. Mám problém s rýchlosťou internetu a pravidelným odhlasovaním zariadení  pripojených v sieti. Mám aktívny Magio Internet XL. Po viac násobnom nahlásení poruchy prišiel technik a meral linku, vraj je na ich strane všetko v poriadku a problém je u mňa preto, že používam inný router a nie ich. Tak som napriek tomu, že tá ich haraburda nevie smerovať porty, resp. na nastavenie treba pár akademických titulov tú ich haraburdu pripojil do siete. Problém bšak pretrváva. Má niekto z Vás podobné skúsenosti? Router som vymenil niekoľko krát. Použil som “ vlajkové lode” od ASUSU. Switch je CISCO a stále to blbne . Pomóóóc. Ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Neviem, ako to teraz presne je, ale pri neopraviteľných poruchách máš nárok na odstúpenie od zmluvy bez zmluvnej pokuty. Treba si ideálne nahrávať hovory a poznamenávať celú genézu riešenia problému.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odhlasuje ťa to len keď si na wi-fi pripojený alebo aj keď si cez ETH kábel pripojený ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz