Otázka

  • 1

Dobrý deň chcem sa spýtať mám letný balík. Prečo mi primárne minulo moje dáta a dáta z letného balíka mi zostali. Teraz mi na konci mesiaca skončí balík ktorého dáta mi zostanú ale moje dáta z paušálu sú minute. Nový paušál mi začne až 6. Svoje dáta mat nebudem a ani už ani letný balík. Prečo mi najprv nezibralo letné dáta a moje mi nezostali. Budem žiadať aby sa to prehodilo. Načo mi je letný balík z ktoré dáta mi pomaly ani neodišli ale minuli sa moje dáta. Ďakujem za odpoved 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ja mám 3 čísla a dáta z ich čerpáme presne tak ako je napísané tu dole:  https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/letny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii

V akom poradí budú čerpané dáta pri akcii Letný balík?
Vaše dátové balíčky budú čerpané v nasledovnom poradí: 

ako prvé sa vždy čerpajú dáta z denných balíkov
následne sa čerpajú dáta z Letného balíka
ako tretie v poradí sa čerpajú dáta z mesačných dokupovacích balíkov
a ako posledné sa spoločne čerpajú dáta z mesačného programu a mesačných balíčkov pre ÁNO.

Ak si rozkliknem v aplikácii číslo tak tam to vidím pekne pod sebou.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

 

Skús pozrieť tu. Možno nájdeš niečo, čo ti pomôže. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to tak ako píše folky, letné dáta som dokonca primárne minul v EU roamingu (samozrejme bez doplatku).

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar