Otázka

  • 1

Dobrý deň chcem sa spýtať mám letný balík. Prečo mi primárne minulo moje dáta a dáta z letného balíka mi zostali. Teraz mi na konci mesiaca skončí balík ktorého dáta mi zostanú ale moje dáta z paušálu sú minute. Nový paušál mi začne až 6. Svoje dáta mat nebudem a ani už ani letný balík. Prečo mi najprv nezibralo letné dáta a moje mi nezostali. Budem žiadať aby sa to prehodilo. Načo mi je letný balík z ktoré dáta mi pomaly ani neodišli ale minuli sa moje dáta. Ďakujem za odpoved 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ja mám 3 čísla a dáta z ich čerpáme presne tak ako je napísané tu dole:  https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/letny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii

V akom poradí budú čerpané dáta pri akcii Letný balík?
Vaše dátové balíčky budú čerpané v nasledovnom poradí: 

ako prvé sa vždy čerpajú dáta z denných balíkov
následne sa čerpajú dáta z Letného balíka
ako tretie v poradí sa čerpajú dáta z mesačných dokupovacích balíkov
a ako posledné sa spoločne čerpajú dáta z mesačného programu a mesačných balíčkov pre ÁNO.

Ak si rozkliknem v aplikácii číslo tak tam to vidím pekne pod sebou.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

 

Skús pozrieť tu. Možno nájdeš niečo, čo ti pomôže. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to tak ako píše folky, letné dáta som dokonca primárne minul v EU roamingu (samozrejme bez doplatku).

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar