Potrebujem pomôcť

Otázka

  • 0

Dobry deň ja by som sa chcela prosím vás opýtať včera som žiadala paušál od vás prišla mi sms že objednávka bola prijatá a vybavená .Ja by som sa chcela opýtať prosím vás že či ťa objednávka bola už tak schválená že mi príde už telefón s paušálom kuriérom ? A neviem nájsť detajli mojej objednávky na môj Telekom viemte sa mi na to pozrieť a poradiť prosím vás ? .dakujem vám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

preboha, nepiste sem cislo op. a rodne cislo. tu si to vie precitat cely internet. to vam naozaj neprekaza?

Editoval/-a Tataracik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chodte do **piip** chcem pozrieť faktúru a zaplatiť......nie sa desať razy prihlasovať a ešte som sa nedostale na faktúrúru

Neviem zaplatiť faktúru, pretože som si vymazala omylom sms a už mi prišli tri notifikácie email. sms , sms a faktúru som nevidela.......

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

orange to má oveľa jednoduchšie ......kašlem vaše GDPR

....skúste urobiť prihlásenie jednou notifikáciou

 

 

no nič zajtra odchádzam k inému operátorovi, nie že si vymažem sms a som v **piip**, že sa neviem prihlásiť a vidieť faktúru k úhrade.................

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar