Potrebujem pomôcť

Otázka

  • 0

Dobry deň ja by som sa chcela prosím vás opýtať včera som žiadala paušál od vás prišla mi sms že objednávka bola prijatá a vybavená .Ja by som sa chcela opýtať prosím vás že či ťa objednávka bola už tak schválená že mi príde už telefón s paušálom kuriérom ? A neviem nájsť detajli mojej objednávky na môj Telekom viemte sa mi na to pozrieť a poradiť prosím vás ? .dakujem vám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

preboha, nepiste sem cislo op. a rodne cislo. tu si to vie precitat cely internet. to vam naozaj neprekaza?

Editoval Tataracik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chodte do **piip** chcem pozrieť faktúru a zaplatiť......nie sa desať razy prihlasovať a ešte som sa nedostale na faktúrúru

Neviem zaplatiť faktúru, pretože som si vymazala omylom sms a už mi prišli tri notifikácie email. sms , sms a faktúru som nevidela.......

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

orange to má oveľa jednoduchšie ......kašlem vaše GDPR

....skúste urobiť prihlásenie jednou notifikáciou

 

 

no nič zajtra odchádzam k inému operátorovi, nie že si vymažem sms a som v **piip**, že sa neviem prihlásiť a vidieť faktúru k úhrade.................

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar