Ziadne sluzby

Otázka

  • 0

Dobry den, dnes som si chcela v aplikacii skontrolovat moju spotrebu. Ked som aplikaciu otvorila tak mi tam vypisalo: nemate ziadne sluzby a teda ani faktury.

Viete mi s tym pomoct?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý večer,aj ja by som chcela poznať odpoveď na túto otázku. :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

ak nemáte v aplikácii priradené žiadne služby, tu nájdete informácie o tom ako ich priradiť: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom, doporučujem si aktivovať aj Dohodu o elektronickej komunikácii a potom sa stačí prihlásiť tak ako na Môj Telekom, alebo toto Fórum - https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia

Ak by Vám to napriek tomu nefungovalo, napíšte mail kolegom na adresu aplikacia@telekom.sk a popíšte tam problémy s prihlásením.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz