storno účtu Môj Telekom

Otázka

  • 0

Zdravím , žiadam o zrušenie účtu Môj Telekom z dôvodu vytvorenia nového účtu. Pri dokončení registrácie na app telekom žiada odo mňa novú registráciu aj keď už dávno mam účet na Môj Telekom založený. Ďalej ma to nechce pustiť  v app pre už použitý email.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

A nieje jednoduchsie sa prihlasit do apky tym starym uctom s mailom ako vytvarat novy a rusit stary? 

V apke sa odhlaste a prihlaste starym menom a heslom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cez starý účet nefunguje zobrazenie faktúr a je nefunkčná ikona Pridať  (+) , po tel. komunikácii mi bolo odporúčané si vytvoriť nový účet . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tu nájdeš informácie, ako zrušiť účet v Môj Telekom: 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar