Prihlasenie

Otázka

  • 0

Ako sa prrihlasim do aplikacie ked mam aktivovanu elektronicku komunikaciu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Presne tak ako na Môj Telekom - teda aj do tohto fóra:-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od zodiaq
      Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
      Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

      po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

      Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

      Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem