Cislo po prenose nie je v sieti Telekom

Otázka

  • 0

Dobrý deň chcem sa opýtat dnes sa mi prenieslo číslo

skúšal som volat a fungovalo

ale prihlasim sa do moj telekom a pise ze cislo nie je v telekom sieti a tak isto mi ho nechce zobrat aplikacia ked dám pripojit produkt. Zaciatok fakturacneho obdobia je kedy? Mam pausal AnoS.

za kazdu radu dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zúčtovacie obdobie máš uvedené na 1. strane dodatku/zmluvy.  číslo by malo byť viditeľné v appke tak do 3 dní po aktivácii.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @app_1ka.han1,

odpoveď od @folky  som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar