WEBMAIL

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

sme spoločnosť, ktorá využíva služby už dlhé roky avšak v poslednej dobe nie je možné Vaše produkty označiť za spoľahlivé, nakoľko nefungujú.

Dnes napríklad nie je možné používať elektronickú poštu !!!

Očakávame ponuky, objednávky našich služieb od našich obchodných partnerov a zákazníkov.

Takto prichádzame o obrat a tým i o zisk.

Kto z Vašej spoločnosti nám to vynahradí ???

Žiadame o rýchle vyriešnie a kompenzáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Mne elektronická pošta ide v pohode. Ale sa čudujem, že ako spoločnosť nepoužívate mail zo svojej domény. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera mi na dotaz na linke technickej podpory povedali, že webmail nefunguje. Včera ma pri pokuse o prihlásenie opakovane posielal na stranku timeout.

Dnes ma pre zmenu opakovane rovno žiada o prihlásenie, takže je stále nefunkčný. Funguje mi len cez telefon (iPhone).

Mám niekoľko e-mailov - gmail, slovanet, azet - ale so žiadnym iným som nikdy nemal ani zlomok problémov ako s týmto telekomáckym shitom. A to myslím ešte majú tú nebetyčnú drzosť nechať si za to platiť!!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar