Otázka

  • 1

Ako je možné že mám aktivovanú službu StreamOn a aj napriek tomu mi videá na YouTube minuli všetky dáta? 🤬

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Ako je možné že mám aktivovanú službu StreamOn a aj napriek tomu mi videá na YouTube minuli všetky dáta? 🤬

Mám rovnaký problém a tiež by ma zaujímala príčina. Pozeral som YouTube cez aplikáciu, skúšal som aj verziu pre PC v mobile a zobralo mi to z balíka 130MB.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odskúšané a problém bude u teba. Treba riešiť cez infolinku 0800 123 456. Ja som zámerne púšťal 4K videá cez LTE , nebol problém za 1 hod. stiahnuť cez 2 GB dát a nešlo ani MB cez balíkové dáta. Skúšal som cez PC a mobil tvoril hot-spot.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Práve som vyskúšal Spotify a ide bez problému, akurát YouTube stále žere dáta z balíka. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri streamon je potrebné využívať mobilnú aplikáciu, pri nej sa dáta neodpocitavaju, pri PC verzii napríklad cez prehliadač sa odpocitavat budú, lati to pri všetkých službách ktoré sú zaradené v streamon. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To nie je pravda stream on funguje a nebera data z balika aj cez prehliadac a dokonca aj smart tv pripojena na hot spot v mobile nebere data z balika rovnako aj netflix samozrejme aj pc cez prehliadac.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Práve som vyskúšal Spotify a ide bez problému, akurát YouTube stále žere dáta z balíka. 

Nakoniec som skúsil odinštalovať poslednú aktualizáciu YouTube a zatiaľ som nespozoroval že by si to žralo dáta.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar