ako zistiť ID kod, ked SMS nemožem prijať,

Otázka

  • 0

kartu som v telefone aktivoval, zrušil PIN a dal do alermu,  teraz chcem zistiť spotrebu a nemožem sa dostať k ID kodu,  alarm neprijima SMS  a z alarmu ju  vybrať nemožem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Najlepšie zájsť na predajňu Telekomu a tam sa identifikovať. Prípadne ak máš podpísanú zmluvu o el, komunikácii, tak v Môj Telekom nájdeš tiež svoj ID kód

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Najlepšie zájsť na predajňu Telekomu a tam sa identifikovať. Prípadne ak máš podpísanú zmluvu o el, komunikácii, tak v Môj Telekom nájdeš tiež svoj ID kód

ID som v zmluve nenašiel,  ale poslali mi ho na ine čislo, prehliadol som, že sa da odoslať na ine čislo, ale spotreba sa da zistiť aj na tel. 12350  1a 3  ,  tak to mi celkom stači

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar