LTE internet na doma vs VPN

Otázka

  • 0

Dobry den/Ahojte,

mali sme DSL internet od Telekomu, no kedze bol pomaly a konecne mame dostupny LTE signal, tak sme presli na LTE (nie TDD). Rychlosti mame okolo 40-60mbit dole, 15-30 mbit hore, pingy 30-50ms, jitter 2-4ms. Na domacich zariadeniach funguje vsetko bez problemov, no manzelka ma dva dni v tyzdni povinnu pracu z domu a pripaja sa do firemnej VPN. Po pripojeni do VPN jej vsetko extremne laguje (pracuje na Citrixe). Je to nepouzitelne, po akejkolvek akcii mysou mozete sledovat co ste urobili, takych 20-30 sekund delay. Nepripustal som si, ze to moze byt novym internetom, no chvilu nam fungoval este aj stary DSL internet, ktory mal rychlost cca 5mbit, tak som prepal este na ten. Okamzite jej vsetko zacalo bezat normalne. Po pripojeni na LTE zase vsetko laguje. Vidim to jedine tak, ze Telekom obmedzuje nejakym sposobom VPN. Volal som aj na technicku linku Telekomu, ci nepouzivaju nejake QoS alebo Shaper, odpoved bola, ze nie. Vie sa prosim k tomu niekto vyjadrit? Mam objednany este novy 4G router, ktory m podporu Cat 6, oproti Alcatelu, ktory dodava Telekom. Neviem ci to pomoze, ale topiaci sa aj slamky chyta...Pokial sa to nezlepsi, tak budeme nuteni riesit sluzby od ineho poskytovatela a to mame momentalne cely balik XL Magio televiziu (cez satelit) XL pevnu linku a XL internet.

Vdaka za rady.

René

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @Rene_Molitoris

zavolaj prosím na bezplatnú linku technickej podpory 0800 123 777, kolegovia preveria tvoj podnet. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz