Reklamácia Honor 8a

Otázka

  • 0

Dobrý deň, našej neteri sme kúpili Honor 8a na paušál v predajni v Považskej Bystrici. Bohužiaľ, hneď na druhý deň sme museli dať mobil reklamovať, nakoľko jej začal blikať displej a zabraňovalo jej to v akejkoľvek manipulácii s mobilom. Po "oprave" sa tento problém OPÄŤ vyskytol, takže sme boli zase bez mobilu určité obdobie. Dnes ráno si ho bola neter vyzdvihnúť v predajni, avšak poobede ho už ZNOVA dala reklamovať, lebo sa jej sám vypínal, keď sa pripojila na wifi a vyskakovali jej okná na reštartovanie. 

Slečna v predajni nevedela pochopiť, ako je možné, že sa na novom telefóne vyskytnú takéto vady  a že sa ešte s ničím takým nestretla. Ale je to pochopiteľné, pretože mobily sa vyrábajú masovo a nejaký deficit sa určite vyskytnúť môže. V reklamačnom poriadku som si prečítal, že nám mobil vymenia až na tretí raz, čo by sme určite privítali, lebo sme na pochybách, že bude ďalej fungovať.

Moja otázka znie: Akú kompenzáciu môžeme požadovať za to, že odkedy sme mobil zakúpili (v apríli), tak je nepretržite v servise a nemôžeme ho plnohodnotne využívať. Plus platíme zaň paušál, avšak zbytočne. 

Ďakujem pekne za odpoveď a prajem pekný deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

o kompenzáciu môžete určite požiadať, najlepšie e-mailom na office@telekom.sk. K samotnému zariadeniu - požadoval by som na predajni riešenie ako DAP reklamáciu  (popredajná reklamácia, kedy zariadenie po predaji hneď vykazuje vady) cez servisné stredisko ESC SK alebo BRITEX-CZ, kde by nemal byť problém vymeniť mobil za nový.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz