Reklamácia Honor 8a

Otázka

  • 0

Dobrý deň, našej neteri sme kúpili Honor 8a na paušál v predajni v Považskej Bystrici. Bohužiaľ, hneď na druhý deň sme museli dať mobil reklamovať, nakoľko jej začal blikať displej a zabraňovalo jej to v akejkoľvek manipulácii s mobilom. Po "oprave" sa tento problém OPÄŤ vyskytol, takže sme boli zase bez mobilu určité obdobie. Dnes ráno si ho bola neter vyzdvihnúť v predajni, avšak poobede ho už ZNOVA dala reklamovať, lebo sa jej sám vypínal, keď sa pripojila na wifi a vyskakovali jej okná na reštartovanie. 

Slečna v predajni nevedela pochopiť, ako je možné, že sa na novom telefóne vyskytnú takéto vady  a že sa ešte s ničím takým nestretla. Ale je to pochopiteľné, pretože mobily sa vyrábajú masovo a nejaký deficit sa určite vyskytnúť môže. V reklamačnom poriadku som si prečítal, že nám mobil vymenia až na tretí raz, čo by sme určite privítali, lebo sme na pochybách, že bude ďalej fungovať.

Moja otázka znie: Akú kompenzáciu môžeme požadovať za to, že odkedy sme mobil zakúpili (v apríli), tak je nepretržite v servise a nemôžeme ho plnohodnotne využívať. Plus platíme zaň paušál, avšak zbytočne. 

Ďakujem pekne za odpoveď a prajem pekný deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

o kompenzáciu môžete určite požiadať, najlepšie e-mailom na office@telekom.sk. K samotnému zariadeniu - požadoval by som na predajni riešenie ako DAP reklamáciu  (popredajná reklamácia, kedy zariadenie po predaji hneď vykazuje vady) cez servisné stredisko ESC SK alebo BRITEX-CZ, kde by nemal byť problém vymeniť mobil za nový.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar