Sim karta

Otázka

  • 0

Prosím vás, pri nechcenej manipulácii bol zadaný zlý pin kód a následne bol požadovaný puk kód, ten som našiel a zadal, hneď potom si to vypýtalo aby som zadal nový pin kód a následne overenie nového pin kodu. No keď som potvrdil odomkol sa mi mobil, ale sim kartu mám zablokovanú čiže žiadny signál volania proste nic. Viete mi prosím vás pomôcť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Skús reštartovať mobil, ak nepomôže, vyskúšaj SIMku v inom mobile, prípadne  zavolaj technikom na 0800 123 777. Ak budeš potrebovať nový PUK kód dostaneš ho na predajni, alebo si môžeš požiadať o poslanie mailom na adrese marketing@telekom.sk

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Fero13,

odpoveď od @folky  som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar