Problém so 4G internetom

Otázka

  • 0

Zdravím,

velmi často sa mi stáva že sa mi telefon po vypnutí mobilných dát v telefone a opätovnom zapnutí nepripojí na mobilný internet vôbec a stane sa tak až keď manualne prepnem preferovany typ siete zo 4G/3G/2G na 3G/2G, a znova prepnem na 4G/3G/2G deje sa mi to všade a opakovane v centrách miest ako Bratislava, Žilina, Martin kde neverím že pokrytie siete 4G nieje a nevysvetluje to prečo sa automaticky neprepne nastavenie na 3G, robí mi to už asi tak rok a za tu dobu som vymenil asi 3 telefony rôznej značky a a zakaždým mám rovnaký problém....

A napríklad v Prahe tiež v centre alebo širšom centre 4G nechytim vôbec a kolegyna s rovnakym telefonom a rovnakym paušalom áno

Upozornujem že mám zapnuté automatické vyhladavanie siete, mam správne nastavenie internetu v telefone podla manuálu operatora a mám SIM s podporou 4G a telefon tiež nakolko mam Huawei P30 Pro

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D  Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som začal výmenou sim karty za novú (majiteľ tel. čísla osobne na ktorejkoľvek pobočke Telekomu). Výmena je na počkanie. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz