Problém so 4G internetom

Otázka

  • 0

Zdravím,

velmi často sa mi stáva že sa mi telefon po vypnutí mobilných dát v telefone a opätovnom zapnutí nepripojí na mobilný internet vôbec a stane sa tak až keď manualne prepnem preferovany typ siete zo 4G/3G/2G na 3G/2G, a znova prepnem na 4G/3G/2G deje sa mi to všade a opakovane v centrách miest ako Bratislava, Žilina, Martin kde neverím že pokrytie siete 4G nieje a nevysvetluje to prečo sa automaticky neprepne nastavenie na 3G, robí mi to už asi tak rok a za tu dobu som vymenil asi 3 telefony rôznej značky a a zakaždým mám rovnaký problém....

A napríklad v Prahe tiež v centre alebo širšom centre 4G nechytim vôbec a kolegyna s rovnakym telefonom a rovnakym paušalom áno

Upozornujem že mám zapnuté automatické vyhladavanie siete, mam správne nastavenie internetu v telefone podla manuálu operatora a mám SIM s podporou 4G a telefon tiež nakolko mam Huawei P30 Pro

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ja by som začal výmenou sim karty za novú (majiteľ tel. čísla osobne na ktorejkoľvek pobočke Telekomu). Výmena je na počkanie. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D  Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar