Prečo nie je CHAT a ONLINE PODPORA ?

Otázka

  • 0

Preniesol so m si cislo  z ICO na ine ICO. Nemam PID, ci iny identifikator. Nemam pristup do sluzieb na Moj Telekom ako ICO,  pricom tento proces bol uspesny. Preco tu na Moj Telekom nieje ONLINE PODPORA ? Prečo a AKO mam volat na 0800 123 456 ked mam obmedzene volania ? Dakujem za pochopenie a prajem si  ZLEPSENIE vasej DIGITALNEJ PODPORY.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @laco.habina,

PID kód je identifikátor pre všetkých IČO zákazníkov. O preposlanie PID kódu je možné požiadať na bezplatnej infolinke 0800 123 456 / 0800 123 500 , mailom na office@telekom.sk, cez link: http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ , osobne v Telekom centre alebo poštou na adresu: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava .

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar