PACKET LOSS

Otázka

  • 0

Ja chcem len konkrétne riešenie konečne po 2 týždňoch ja sa snažím hľadám skúšam ale nič nefunguje aj páni z telekomu vymenili router, nejaké switche ale nepomohlo tak dostane sa niekto kto sa vyzná a dokáže mi pomôcť? myslím odborníka nie radových technikov ktorý príde vytiahne káble z routru dá nove počkame 5 min problém stale pretrvava a dovi ...

google.sk.png

zoznam.sk.png

oldschool.runescape.com.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

ak si nepisal na techgroup@telekom.sk , tak vyskusaj :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar