Neprichadza mi sprava na druhu nastavenu IDENTITU

Otázka

  • 0

Dobry den, Chcel by som sa opytat ze na posta.telekom.sk mam v nastavenia nastavenie viac identit a momentalne aj ked si predvolim inu identitu stale mi chodi email len na zakladne prihlasovacie meno (napr. prihlasovacie meno mam janko@mail.telelkom.sk a identitu nastavenu janko@janko.sk a ked to predvolim chodia mi emaily len na janko@mail.telelkom.sk.

Viete mi prosim poradit lebo si na zaklade toho potrebujem nastavit outlook ale aj na zakladny email posta.telelkom.sk mi nic nechodi na predvolenu identitu

Dakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @Milan_Almasy

napíš prosím na email techgroup@telekom.sk , napíš kolegom aj konkrétnu emailovú adresu.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz