Zrušenie služby na základe úmrtia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcela by som sa informovať ako postupovať v prípade zrušenia objednávanej služby z dôvodu úmrtia objednávateľa?

Treba priniesť osobne kópiu úmrtného listu,ale ho stačí naskenovať a zaslať na vybraný email?

za odpoveď ďakujem

Husárová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

O zrušenie sa štandardne žiada na predajni s predložením úmrtného listu, alebo žiadosť môžete zaslať písomne na adresu Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava, vtedy je potrebné priložiť kópiu úmrtného listu. Ak Vám tieto spôsoby nevyhovujú, tak skúste mailom na adresu marketing@telekom.sk a priložte oskenovaný úmrtný list.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Eowyn,

odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar