na Vianoce som zobral akciový Huawei P20 Lite, avšak od začiatku je s ním problém. Po nastavení cca do dvoch týždňov prestal zobrazovať "caller ID". Inými slovami, bez ohľadu na nastavenie zobrazovania čísla sa do dvoch týždňov táto služba deaktivuje a telefónne číslo sa nezobrazuje. Po zmene nastavení sa opäť cca 2 týždne správa normálne. Nepomohol ani rest na továrenské nastavenie ani nič podobné. Keď som sa spýtal v predajni, čo s tým, tak navrhli vymeniť SIM, ale problém sa opakuje. A pokiaľ ide o reklamáciu, tak sa obávam, že mi mobil vrátia neopravený, lebo zo zákona ho musia vymazať, čiže mobil sa po resete bude tváriť v poriadku a na nič neprídu. Stretol sa niekto s týmto problémom? Ďakujem za odpoveď.
Pridal
Dobrý deň,
na Vianoce som zobral akciový Huawei P20 Lite, avšak od začiatku je s ním problém. Po nastavení cca do dvoch týždňov prestal zobrazovať "caller ID". Inými slovami, bez ohľadu na nastavenie zobrazovania čísla sa do dvoch týždňov táto služba deaktivuje a telefónne číslo sa nezobrazuje. Po zmene nastavení sa opäť cca 2 týždne správa normálne. Nepomohol ani rest na továrenské nastavenie ani nič podobné. Keď som sa spýtal v predajni, čo s tým, tak navrhli vymeniť SIM, ale problém sa opakuje. A pokiaľ ide o reklamáciu, tak sa obávam, že mi mobil vrátia neopravený, lebo zo zákona ho musia vymazať, čiže mobil sa po resete bude tváriť v poriadku a na nič neprídu. Stretol sa niekto s týmto problémom? Ďakujem za odpoveď.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach