Magio Internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem,

6.6.2019 končí moja zmluva (číslo 9912493647). Prosím o informáciu, či pre ďalšie používanie internetu (bez zmeny) je potrebné uzatvoriť novú zmluvu, alebo sa terajšia zmluva automaticky predĺži na ďalšie obdobie. V prípade, že je potrebné predĺženie riešiť zmluvou, prosím o jej zaslanie.

Ďakujem

S pozdravom 

Stanislav Vitiak

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Internet ti pojde aj nadalej, akciovu cenu mas este 6 mesiacov po viazanosti. Po 30 mesiacoch prechádzas na klasickú cennikovú cenu  čo je podstatne vyssia oproti akciovej. Pokial ches  novu zmluvu volaj zakaznicku linku, navseteva predajne pripadne chat na telekom  sk.  alebo objednávka na telekom.sk online

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja som uzatvoril zmluvu v roku 2009. a internet pouzivam dodnes. myslim ze tam akurat skonci viazanost ale sluzba nadalej pojde

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @StanislavVitiak,

odpoveď od @Lukas949 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar