Rada

Otázka

  • 0

Dobrý deň , aký termín má Telekom na vykonanie požiadavky , jedná sa mi konkrétne o požiadavku na bridge mod . Požiadavku som podával v pondelok 27.5.2019 . Dnes som volal na zák. linku a nič sa nedeje , povedali mi , že mám čakať , pritom požiadavka je vedená ako urgentná . Pýtam sa preto milého Telekomu  , kedy budú schopní požiadavku vybaviť . Ak sa nemýlim , a bolo mi to povedané , i keď vždy inak do pár hodín , no max do 1 dňa , Pokiaľ dobre rátam , sú to už 3 dni . Myslím , že to nie je pekná reklama pre Telekom .

Ešte mám jednu otázku , skôr radu ,pokiaľ budem mať ont zariadenie v bridge mode , ako potom nakonfigurujem môj router , ktorý chcem potom používať namiesto ont zariadenia  ,pokiaľ mi boli poskytnuté dobre informácie , v bridge mode by mi mala fungovať len televízia - magio  , pôjde mi aj internet ?

Ďakujem za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

zašlite požiadavku na marketing@telekom.sk, tam majú možnosť detailne preveriť prepnutie do bridge modu.

A áno, internet Vám bude fungovať ak si za ONT zapojíte svoj router.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ppoe spojenie sa vyvori na urovni tvojho routra cize vsetko za nim bude mat pripojenie na internet, pred tvojim routrom ti pojde televizia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar