Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcem sa spýtať mám Happy M a ako náhle prejdem za hranice Slovenka nemám signál. Prečo? Ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Máš aktívny roaming? resp máš v telefóne povolený roaming? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno mám, preto sa pýtam

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš na chat, cez https://www.telekom.sk/ dole vpravo zelená ikona, nech Ti to preveria v systéme, alebo napíš mail na marketing@telekom.sk, prípadne ešte vyskúšaj tento postup: 

Pre sprístupnenie dát v roamingu je potrebné jednorazovo pristúpiť na adresu: 
m.telekom.sk/travel a zvoliť možnosť Pokračovať v aktuálnom roamingovom datovom tarife.
Pripojenie realizujte cez mobilnú sieť (zapnuté mobilne data a data v roamingu).
Wi-fi je potrebné mať vypnuté.
Stránka funguje v režime že nie je potrebne žiadne pripojenie, len je potrebne mať zapnuté mobilne dáta a dáta v roamingu vo vašom mobilnom telefóne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.