reklamacia faktury

Otázka

  • 0

Faktura 8212203435  ma hodnotu 25.94 

potom ste mi zaslali dalsiu fakturu  232374002
ktoru ste mi navysili  o 10 eur bez upozornenie cize uhrada je 35.95 

Poprosim o opravu danej faktury a zaslanie ponuky na TV plus internet. 

Dakujem 

Koisova 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

rozdiel v cenách v jednotlivých faktúrach môže byť tým, že Vám skončila viazanosť, vtedy sa ceny zvýšia a nie je možné s tým robiť nič. Jedine ak si predĺžite viazanosť, ale tieto veci sa riešia na predajni, cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mailom na marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Kristina82102,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.