dorucenie routru =velka komedia

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den.

Chcem sa s vami podelit o naozaj neakceptovatelny zazitok.

6.5.2019 pondelok som si telefonicky objednal prechod z magio L na magio XL internet s tym ze hovor porebiehal 2 minuty chcela len kopiu obcianskeho. Poslal som
cely tyzden nic. stvrtok 16.5. volam do telekomu ze kde je kurier kde mam router ? Operatorka mi oznamila ze zamietnute na logistike ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. dovod ? prva operatorka mu na mna dala 9 rokov stare cislo zo systemu a nie cislo z ktoreho jej vola zakaznik (logika level opica) . takze druha operatorka mi to vo stvrtok vybavila nanovo a povedala ze dorucenie mam cakat pondelok utorok 13.-14.5. . v stredu 15.5. volam znova do telekomu. kde mam router a novu sluzbu ? tretia operatorka mi povie zasielka odoslana 6.5. (prva objednavka) (( takze druhy krat to ani na novo neobjednala ? )) s tym ze tretia operatorka mi povedala ze dam vam na to urgenciu viac vam neviem pomoct. pytam sa jej tak mozem to teda ocakavat do piatku hej ? ( logicky ked kurier dorucuje do 3 dni aj z ciech , mam take skusenosti. Tak s urgenciou do 2 dni akoby nic to tu musi byt) operatorka mi na to povie ze skor buduci tyzden ? tak kur*a aky mate rozdiel medzi urgenciou a normalnym dorucenim ked aj jedno aj druhe trva tyzden ? co to je za kuriersku sluzbu ze nevedia 3 tyzdne dorucit router.  garantujem vam ze ak to tu v pondelok nebude tak rusim zmluvy 10 rokov som vasim zakaznikom. a prechadzam niekde inde lebo toto je uz sila aby ste 3 tyzdne nevedeli dorucit balik.

P.S. rady tipu zavolaj na zakaznicku linku alebo podobne smiesnosti si nechajte pre seba . 
 

Editoval The_LYNX

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

oprava: nie 13.-14.5 ale 20.-21.5

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pekné od teba, že si sa podelil o zážitok, ale to je asi tak všetko, nič nezmožeš, radiť ti tu nemá zmysel, hlavne keď sám si si odpovedal, že nech ti neradíme o volaní na inflolinku, a podobne, keď reálne nič nemôžeš ani robiť, zároveň ani riešiť s kuriérom kedy to bude, lebo osobne mám skúsenosť, že proste Telekom mi nevedel poslať ani len číslo balíka.

A inak na takéto problémy by to chcelo aby Telekom pri predlžovaní viazanosti najlepšie, posielal aj nejaké upozornenie, že či telefónne číslo prípadne aj adresa sú aktuálne, lebo u nich aj zmena adrey je celkom problém, mám takú skúsenosť, že známa predlžovala viazanosť a tuším aj niečo si brala nejaké zariadenie, a proste oni sa na pobočke nespýtali či na túto adresu doručiť, logicky áno akú tam máš tak tam stále možno bývaš, ale proste mali by sa ťa spýtať či to sedí a prípadne zmeniť tú adresu, lebo proste človek keď zmení bydlisko predsa nemôže myslieť na všetko kde treba zmeniť adresu, a zároveň v Telekome tiež typujem, že je to taký proces, že musíš aj papiere podpisovať, toto by mohli pekne zakompnovať do Môjho Telekomu ak to tam nie je, takéto veci by sa mohli dať pekne riešiť cez internet, zoberme si teraz je doba, kedy naozaj človek nechce ísť nutne keď netreba a je to fakt úplná maličkosť či zmena, na pobočku a ešte si tam vystáť radu, lebo fakt čo sa mne vždy stalo na viacerých pobočkách vždy som čakal prípadne bolo tam fakt dosť ľudí, a najhorší sú tí čo polhodinu vyberajú mobil, ako keby si nevedeli predom pozrieť na internete aké sú v ponuke a vytypovať, že ktoré si možno odskúša, a nie tam ty kokso prezerať a skúšať dvadsať mobilov a možno si nakoniec žiadny nezoberie, iba zdržuje :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No neviem, ale pri každej mojej objednávke (cez telefón) sa pytali či dané telefónne číslo platí a pýtajú sa či to treba doručiť na adresu domov alebo na nejakú inú adresu. Nikdy si nikto nepýtal kópiu dokladu, len či mám stále ten istý OP. Ale chyba môže nastať. Skôr by som ti odporučil aby si šiel do Telekom centra osobne a mazno ten router aj tam budú mať a hneď ho dostaneš 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

@sladkym - asi ťažko, reálne čo mám skúsenosť v jednom meste kde je asi len jedna pobočka Telekomu, že po objednaní routra ho nemali a prišiel kuriérom, čiže ak niekde majú a niekde nie tak to potom nechápem čo je to za systém, keď reálne typujem, že už ani veľa mobilov asi na predajni nemajú a pošlú kuriéra radšej.

Inak ale teraz si zoberme, neviem síce ako to je, ale ak na predajni nemajú routre, a niekto kto si platí prenájom tak sa mu pokazí a ide ho reklamovať, tak čo zoberú ho a on čaká akože na nový, bohvie koľko a dovtedy vlastne nemôže využívať internet. Ako dá sa chápať, že priestory pobočiek nie sú veľké skladovo a sú schopní mať ledva asi mobily a ovládače na výmenu, ale keby to bolo tak, že objednáš v ten deň (pracovný deň) a príde ti to kuriérom na druhý deň nepoviem, ale aby ti pri objednaní dajme tomu keď boli notebooky a počítače, najprv príde kuriérom za dlhý čas zmluva a až následne to zariadenie, tiež za dlhý čas, to sú fakt pomalé služby.

Ako keby bol problém kuriér do 24 hodín.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Potvrdzujem skúsenosť s "kvalitou" služieb. Dali by sa tu vypisovať litánie, no nemá to zmysel. Pre molocha s menom Telekom je to len číslo. Zákaznícka skúsenosť sa rieši až keď je prekročené určité číslo migrácií k iným operátorom. Ideálny stav je nič od nich nechcieť, len načas platiť faktúry, ideálne inkasom, aby to človek neriešil. Toto ste si vychovali. Veľmi sa Vám čudujem, že im za ten ich internet platíte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz