Otazka

Otázka

  • 0

Dobry mozem sa spytat ze ak som dneska rano uhradila 2 mesacne splatky s meskanim magio televizie, tak asi kedy nam spustia sluzbu programov znova ?! Lebo nam to vypli a preto sa pytam ze kedy nam to zapnu znova ?! Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Mimike96,

odpoveď od @Marcel som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže.

Dopĺňam, doklad o úhrade môžeš zaslať mailom na adresu pohladavky@telekom.sk, adresa je rovnaká pre pevné aj mobilné služby. Kolegov je možné kontaktovať aj na linke 12 313 - spoplatnenie hovorov na danej linke je sumou 0,24€ za minútu s DPH na prvé 3 minúty hovoru a sumou 0,60€ za minútu s DPH po 3.minúte.

Prajem pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.