Vadný telefón

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mám nový telefón Samsung J6. Od začiatku jeho fungovania ma opačná strana  upozorňuje, že ma zle počujú,  že v telefóne "sekám". Tak som telefón reklamovala. Reklamácia bola vybavená s tým že vadnú súčiastku vymenili. používam ho druhý deň a chyba je znova tá istá. Som z toho nešťastná. Čo mám robiť? Bojím sa, že keď ho znova budem reklamovať, chyba sa neodstráni. Nemám nárok na výmenu celého zariadenia?

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Reklamovat znova a dozadovat novy kus ak nie tak po 3 reklamacii mate narok na peniaze respektivne novy kus pozrite si reklamacne poriadok na nete

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar