Magio go nefunguje

Otázka

  • -1

Dobry den,velmi rad by som sa podelil o svoju skusenost z touto spolocnostou,po x mailoch na to ze mi nefunguje magio go na noteboku,ziadna normalna odpoved ako mam problem vyriesit,az na jednu vraj ak zaplatim 9,90 € sa mi nato technik pozrie,som zostal v nemom uzase,ze ako stalemu zakaznikovi bez omrskania splatky vedia takto vyborne poradit,a to nehovorim kolko telefonatov som snimi vykonal kazdy to len posuval na ineho a nikto mi nic neporadil!!! Nakoniec som sa na fore dozvedel ze si mam odstavit antivirus,to co uz je za super apka??? Mam taky dojem ze nastal cas odist ku konkurencii!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 2

Ahojte,

chcel by som pripomenúť pravidla fóra:

  • Pomáhajme si navzájom.

  • Buďte k ostatným milí a slušní.

  • Rešpektujte názory druhých.

  • Hejtovanie je dávno out. Myslieť pozitívne je in.

  • V diskusiách buďte konštruktívni.

  • Snažte sa byť struční a výstižní.

  • Pred založením novej témy sa uistite, či už podobná neexistuje. Duplicitné témy budú zmazané.

  • Berte prosím na vedomie, že fórum nie je prostriedok na podávanie alebo urgenciu sťažností.

  • Usmievajte sa a bavte sa

@Ľuboš@Terka@Miška

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Dobrý deň vážený pán Mato171137,
dovolil by som si Vás upozorniť na skloňovanie v Nominatéve Plurálu mužského životného rodu : https://www.kvizy.eu/slovensky-jazyk/tvary-slova/ústretový

Vaša veta by mala byť gramaticky správne napísaná: " ... su v Telekome velmi ustretovi a velmi ochotni pomoct. "

S prianím pekného dňa
Tataráčik

PS: Pepsi Vám chcel(a) poradiť, nezištne, vo svojom voľnom čase a Vy sa správate ako **piip** :)

Editoval Tataracik
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Váený pán @Mato171137,
s hlbokým zármutkom som si prečítal Vaše príspevky a dovolím si oponovať Vášmu tvrdeniu, že nečítam s porozumením.
Vo vašom prvom príspevku nikde nespomínate, že ste postupovali poďla nejakého postupu.
Dovolím si teraz citovať pasáž z Vášho druhého príspevku, ktorá dobre popisuje váš prvý príspevok: " ...ja som len napisal aky su v Telekome velmi ustretovy a velmi ochotny pomoct..Tot vsetko... "
Na čo vám Pepsi napísal(a) niektoré dobre mienené rady. A vy  ste sa hneď osopili. Na čo som zareagoval a trošku si rýpol do Vás.

Otázka: Ako mal(a) Pepsi po vašom prvom príspevku vedieť, ako ste postupovali?

PS: ako viete, aké mám zamestnanie? :)
PS2: čítať s porozumením má zrejme problém niekto iný., dokonca aj s porozumením textu vlastného

Krásny deň praje Tatarák

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ctihodný pán @Mato171137

Požadujete azda žiadosť o odpustenie za to, že človek šľachetný pomôcť Vám chcel? 

S prianím krásneho večera porúča sa Tatarák 

PS: čítal s porozumením som a teraz vo forme písomnej dovolil son si zhmotniť moje myšlienky

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

co tak skor napisat s cim mate problem ako popisovat svoje pocity, @Mato171137 na fore sa pisalo, ze si mas aj vypnut aplikacie na pozadi, ako je napr. VLC , urobil si to. Alebo iny program, ktory to moze blokovat, moze mat funkciu nahravania, snimania obrazovky. Antivirus si nemusel odstavit, stacilo dat magio go do vynimiek.  

@janadu65 akym sposobom si posielala poziadavku ? predpokladam, ze takym, kde ti prisla vsobecna automaticka SMS sprava (kedze to vychadza presne 2 tyzdne)  ... skusala si proste zavolat alebo napisat na chat ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

99% uzivatelom tykanie nevadi, tak pardon pane 9_9 , ak budeTE chciet vazne pomoct tak napisTE. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

pekný deň prajem, tiež sa chcem podeliť o skúsenosť - práve riešim to,že mi nejde magio go na PC, mám tiež pocit,že keď treba platiť, tak okamžite, ale ak človek potrebuje pomocť, tak to trvá večnosť...nefunguje mi id kód a dúfala som naivne,že to môže byť vybavené dnes, ale prišla mi sms,že do 4.6.2019?!!!tak sa teším, koľko telefonátov ešte absolvujem a či to bude vôbec nakoniec fungovať...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Pan Tataracik ak ste taky mudry a poucujete tu o pravopise tak ste sa minuli ste sa zamestnanie chodte vyucovat niekde na fakultu..PS: Tie vyborne rady co mi tu napisal Pan Pepsi mi boli k nicomu,pretoze ak viete citat tak v prvom prispevku som pisal ze som postupoval podla postupu a nepomohlo mi to,tak namiesto poucania ako spravne napisat vetu sup sa ucit citat 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Vazeny pan tataracik vy ste sa tam docitali niekde ze som hladal radu??? Ja som len napisal aku mam skusenost z ochotou pomoct zakaznikovi od telekomu,asi len tolko tak najprv citajte a potom komentujte

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -2
 

Dobrý deň vážený pán Mato171137,
dovolil by som si Vás upozorniť na skloňovanie v Nominatéve Plurálu mužského životného rodu : https://www.kvizy.eu/slovensky-jazyk/tvary-slova/ústretový

Vaša veta by mala byť gramaticky správne napísaná: " ... su v Telekome velmi ustretovi a velmi ochotni pomoct. "

S prianím pekného dňa
Tataráčik

PS: Pepsi Vám chcel(a) poradiť, nezištne, vo svojom voľnom čase a Vy sa správate ako **piip** :)

No pekne po poriadku,Mily pane Pepsi za prve preco mi tykate???My sme si potykali??? Neviem o tom,za druhe vyskusal som vsetky moznosti ktore som sa tuna docital a nic tak si svoje priblble komentare nechajte pre seba alebo sebe rovnych a po tretie ,ja som len napisal aky su v Telekome velmi ustretovy a velmi ochotny pomoct..Tot vsetko pekny den prajem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -3

No pekne po poriadku,Mily pane Pepsi za prve preco mi tykate???My sme si potykali??? Neviem o tom,za druhe vyskusal som vsetky moznosti ktore som sa tuna docital a nic tak si svoje priblble komentare nechajte pre seba alebo sebe rovnych a po tretie ,ja som len napisal aky su v Telekome velmi ustretovy a velmi ochotny pomoct..Tot vsetko pekny den prajem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.