Otázka

  • 0

Dobrý deň, FA som uhradzala formou inkasa. Menila som banku. V povodnej banke som inkaso ZRUSILA uz nie je aktivny ani bankovy ucet. Faktury uhradzam prevodom. V nastaveniach telekomu ale neviem zmenit formu uhrady faktur. stale tam svieti INKASO AKTIVNE. uz to nechcem na inkaso, ale prevodom. Da sa to zmenit aj online cez MOJ TELEKOM alebo musim ist fyzicky na pobocku telekomu? FA riadne uhradzam prevodom a telekom ich eviduje ako nezaplatene :-( hoci udaje su spravne. Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Napíšte si požiadavku mailom na office@telekom.sk, oni Vám to môžu zmeniť. Ak pozeráte úhradu účtov v aplikácii Telekom, mne sa tam zaplatené faktúry objavia až po cca 3 dňoch od úhrady.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.