Dohoda o elektronickej komunikacii vs. Telekom appka

Otázka

  • 0

Ahojte, prisla mi mailom sprava o potvrdeni dohody o elektr.komunikacii (EK), ktoru som si aktivoval a potvrdil. Avsak od tej doby mi v appke Telekom z Prehladu vyhodilo moj pausal z appky Telekom. Teda aspon sa domnievam, ze to suvisi s touto EK, pretoze to robi od tej doby ako som to potvrdil. Ked si v appke dam "Pripojit produkty" a zadam svoje tel.cislo, zobrazi mi chybu, ze "Zadane cislo patri zakaznikovi s aktivnou Elektornickou komunikaciou, atd..."  Cize ak mam tuto Elektronicku kounikaciu aktivnu, nemozem pouzivat appku Telekom v mobile aby som si kontroloval spotrebu??

appka.error.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Z aplikácie sa odhlás a znovu sa prihlás údajmi ako tu na fórum, respektíve Môj Telekom (prihl. meno, heslo). Apka si sama načíta všetky produkty, ktoré máš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

presne ako to mas na obrazku napisane :D prihlas sa uctom s ktorym si potvrdil link, co ti prisiel emailom na aktivaciu EK

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Človek to tam má pekne napísané, a vyzerá to tak, že to ani nečítal len to odfotil a sem prišiel sa pýtať čo robiť :D Nabudúce odporúčam "čítať s porozumením".

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vdaka, fakt som to necital s porozumenim :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @matus.kolcun,

odpoveď od @composite19 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar