STREAMON - Skylink Live TV

Otázka

  • 0

Dnes som si aktivoval doplnkový balíček STREAMON. Aktivácia prebehla úspešne, bol som informovaný SMS správou. Pri pozeraní Skylink LiveTV (aplikácia je uvedená v podporovaných týmto balíkom) sa odrazu aplikácia zastavila a hláška že som si vyčerpal dátový limit. Čo to má znamenať???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

hlaska alebo SMS ? pozeral si nastavenia v mobile ? Nepises ake mas zariadenie, tak skus pozriet podla androidu9

Nastavenia - pripojenia - vyuzitie dat - upozornenie na fakturacny cyklus/udaje - nastavit datovy limit 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano, moja chyba.. Nakoniec to nebola hláška od operátora, ale hláška telefónu o prekročení mesačného dátového limitu. Presne ako píšeš.

Zistil som to hned po odoslaní dotazu na toto fórum. Proste som sa nejak "poplašil"..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @redboss30,

odpoveď od @Pepsi som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

@Ľuboš
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar