Platba 2krát do mesiaca

Otázka

  • 0

Som veľmi nespokojná s vašimi službami,volala som k vám snáď milión krát,starých rodičov klamete už ma to prestalo baviť,už to riešim s tv Joj a Markízou,aby ste im stŕhali z účtu dva krát platbu? Najprv budete platiť 14€ so všetkým,volám s vašou telefonistkou ,že mi strhávate peniaze zrazu,že mi pošle dobropis na preplatok 14€ a na druhý mesiac zasa strhnutých 19€????? To kde žijeme ??!!!toto nieje normálne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podajte si reklamáciu : marketing@telekom.sk, alebo Slovak Telekom, a.s, Bajkalská 28, 81762 Bratislava 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zároveň by som chcel vidieť, čo chceš riešiť s televíziou, keby si im napísala tak by tvoj e-mail tak odignorovali keďže tu sa jedná o problém na strane Telekomu, ktorý vyriešiš reklamáciou, spraviť takúto reportáž pre nenažrané televízie plné reklám to by sa im neoplatilo :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar