Platba 2krát do mesiaca

Otázka

  • 0

Som veľmi nespokojná s vašimi službami,volala som k vám snáď milión krát,starých rodičov klamete už ma to prestalo baviť,už to riešim s tv Joj a Markízou,aby ste im stŕhali z účtu dva krát platbu? Najprv budete platiť 14€ so všetkým,volám s vašou telefonistkou ,že mi strhávate peniaze zrazu,že mi pošle dobropis na preplatok 14€ a na druhý mesiac zasa strhnutých 19€????? To kde žijeme ??!!!toto nieje normálne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podajte si reklamáciu : marketing@telekom.sk, alebo Slovak Telekom, a.s, Bajkalská 28, 81762 Bratislava 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zároveň by som chcel vidieť, čo chceš riešiť s televíziou, keby si im napísala tak by tvoj e-mail tak odignorovali keďže tu sa jedná o problém na strane Telekomu, ktorý vyriešiš reklamáciou, spraviť takúto reportáž pre nenažrané televízie plné reklám to by sa im neoplatilo :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz