SIM karta v alarme

Otázka

  • 0

Dobrý deň . Mam SIM kartu pridružené k hlavnému číslu v alarme na číslo 0902 473..., došiel mi falošný poplach v noci a asi alarm neprerušil volanie a tak mi nabehlo akože jednorazove volanie v dĺžke 3 hodiny a za to mi účtujete 21.64 eur faktúra ADRESÁT 20051436...ZA OBDOBIE 15.04.2019 - 14.05.2019 FAKTÚRA č. 8233635576 , čo sa mi zdá byt veľa , vzniklo to nie vlastnou vinou .Prosím o posúdenie možnosť mi dať zľavu . Som penzista s penziou 450 e. Ďakujem Peter Tham

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Trochu nechápem že sa hovor neukončil ani na strane alarmu a ani na strane môjho telefónu kam prišlo hlásenie - su to všetko čisla T com . Bolo to žiaľ v noci o 2 hod, tak som nepoužíval telefón dalej. Pre ponaučenie aj pre iných , treba nutne davat pozor a  ukončiť hovor na 100% !!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto je fórum kde si radia užívatelia, pošlite si Vašu požiadavku mailom na marketing@telekom.sk, preveria Vám to ako reklamáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar