Otázka

  • 0

Dobrý deň . Mam SIM kartu pridružené k hlavnému číslu v alarme na číslo 0902 473..., došiel mi falošný poplach v noci a asi alarm neprerušil volanie a tak mi nabehlo akože jednorazove volanie v dĺžke 3 hodiny a za to mi účtujete 21.64 eur faktúra ADRESÁT 20051436...ZA OBDOBIE 15.04.2019 - 14.05.2019 FAKTÚRA č. 8233635576 , čo sa mi zdá byt veľa , vzniklo to nie vlastnou vinou .Prosím o posúdenie možnosť mi dať zľavu . Som penzista s penziou 450 e. Ďakujem Peter Tham

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto je fórum kde si radia užívatelia, pošlite si Vašu požiadavku mailom na marketing@telekom.sk, preveria Vám to ako reklamáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Trochu nechápem že sa hovor neukončil ani na strane alarmu a ani na strane môjho telefónu kam prišlo hlásenie - su to všetko čisla T com . Bolo to žiaľ v noci o 2 hod, tak som nepoužíval telefón dalej. Pre ponaučenie aj pre iných , treba nutne davat pozor a  ukončiť hovor na 100% !!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar