odškodnenie

Otázka

  • 0

Dobrý večer. Počas výpadku nám meškal prílet na Schwechat, nevedeli sme zavolať domov, vyzdvihnúť deti zo školy, zavolať si taxík a celá rodina o nás nevedela nič. Ako nás odškodníte, keď máme neobmedzené paušály a vaša piatková akcia je nám nanič?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý večer,

môžete podať reklamáciu a požiadať o kompenzáciu - buď písomne na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava, alebo e-mailom na marketing@telekom.sk

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar