Vaše ospravedlnenie pán Riaditeľ

Otázka

  • 0

Je pekné že ste sa ospravedlnili za výpadok telekomu.Istotne ste to nespravili naschvál. Tým že ste dali na piatok zadarmo služby telekomu ste odčinili tých čo platia za každý hovor a sú pre vás nie tak zaujímaví. Tým čo majú hovory SMS a iné služby ste neodčinili vôbec. Takže neoblbujte národ aký ste ústretoví. Váš dlhoročný zákazník.

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Je pekné že ste sa ospravedlnili za výpadok telekomu.Istotne ste to nespravili naschvál. Tým že ste dali na piatok zadarmo služby telekomu ste odčinili tých čo platia za každý hovor a sú pre vás nie tak zaujímaví. Tým čo majú hovory SMS a iné služby ste neodčinili vôbec. Takže neoblbujte národ aký ste ústretoví. Váš dlhoročný zákazník.

Pripájam sa. Tak isto som verná zákazníčka, nikdy som u iného operátora nebola, využívam aj televíziu a internet, platím paušály, takže odškodné, že zadarmo volania v piatok, pre mňa nič

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pripájam sa. Tak isto som verná zákazníčka, nikdy som u iného operátora nebola, využívam aj televíziu a internet, platím paušály, takže odškodné, že zadarmo volania v piatok, pre mňa nič

Dobrý deň, pripájam sa aj ja. Mám od Telekomu všetky služby, 2 celkom veľké paušály, TV aj internet. Teda som zaplatila aj za ten deň, keď nič nefungovalo. Férové by bolo odrátať to z faktúry. Diana

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

tiež by ma zaujímalo, ako a či budete riešiť tých, čo majú paušály a pevné služby. Keďže mám všetko neobmedzene, tak voľné volania a dáta sú absolútne zbytočné.  Keby ste to odrátali z ceny paušálu, ešte pochopím. Od toho výpadku sme mali zblbnutý Internet aj s Magiom a do normálneho režimu to nabehlo až včera. Manželka tým pádom nevidela hokej Slovensko - Kanada, takže som mal u nej troška prúser, keďže som si doma ja presadil ako providera Telekom :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak veľká spoločnosť ako TELEKOM si robí srandu s tým, že dajú na jeden deň  volania, sms a dáta zadarmo???????

Mám byť ohúrený keď mám 40€ paušál kde mám všetko neobmedzene v rámci paušálu (okrem dát)???

Vážený TELEKOM...trošku pod úroveň a uráža ma to...

Ďaleko viac by som prijal iba chabé ospravedlnenie...veď stať sa takáto vec môže.

No p. riaditeľ , trošičku sme sa strápnili, že? :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič nemení Vaše právo podať reklamáciu a žiadať kompenzáciu vo forme napr. zľavy z faktúry a pod...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ludia vy ste čudný. Ak chcete kompenzáciu za 6-8 hodinový výpadok tak je to ubohe. Pri 40€ paušale by to bolo necelých 0,30€ ak sa jedná o kompenzáciu za 6-8 hodín nedostupných služieb .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj ja sa pripájam ....tato “výhoda” je len pre niektorých zákazníkov, ti ktorí majú paušály za ktoré platia 30€ a viac pre tých to vôbec nič neznamená. Akoze sorry ale patrilo by sa odškodniť aj druhých. Platím takmer 100€ mesačne a patrilo by sa s tým niečo spraviť niečo aj pre iných.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz