Vaše ospravedlnenie pán Riaditeľ

Otázka

  • 0

Je pekné že ste sa ospravedlnili za výpadok telekomu.Istotne ste to nespravili naschvál. Tým že ste dali na piatok zadarmo služby telekomu ste odčinili tých čo platia za každý hovor a sú pre vás nie tak zaujímaví. Tým čo majú hovory SMS a iné služby ste neodčinili vôbec. Takže neoblbujte národ aký ste ústretoví. Váš dlhoročný zákazník.

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Je pekné že ste sa ospravedlnili za výpadok telekomu.Istotne ste to nespravili naschvál. Tým že ste dali na piatok zadarmo služby telekomu ste odčinili tých čo platia za každý hovor a sú pre vás nie tak zaujímaví. Tým čo majú hovory SMS a iné služby ste neodčinili vôbec. Takže neoblbujte národ aký ste ústretoví. Váš dlhoročný zákazník.

Pripájam sa. Tak isto som verná zákazníčka, nikdy som u iného operátora nebola, využívam aj televíziu a internet, platím paušály, takže odškodné, že zadarmo volania v piatok, pre mňa nič

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pripájam sa. Tak isto som verná zákazníčka, nikdy som u iného operátora nebola, využívam aj televíziu a internet, platím paušály, takže odškodné, že zadarmo volania v piatok, pre mňa nič

Dobrý deň, pripájam sa aj ja. Mám od Telekomu všetky služby, 2 celkom veľké paušály, TV aj internet. Teda som zaplatila aj za ten deň, keď nič nefungovalo. Férové by bolo odrátať to z faktúry. Diana

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

tiež by ma zaujímalo, ako a či budete riešiť tých, čo majú paušály a pevné služby. Keďže mám všetko neobmedzene, tak voľné volania a dáta sú absolútne zbytočné.  Keby ste to odrátali z ceny paušálu, ešte pochopím. Od toho výpadku sme mali zblbnutý Internet aj s Magiom a do normálneho režimu to nabehlo až včera. Manželka tým pádom nevidela hokej Slovensko - Kanada, takže som mal u nej troška prúser, keďže som si doma ja presadil ako providera Telekom :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak veľká spoločnosť ako TELEKOM si robí srandu s tým, že dajú na jeden deň  volania, sms a dáta zadarmo???????

Mám byť ohúrený keď mám 40€ paušál kde mám všetko neobmedzene v rámci paušálu (okrem dát)???

Vážený TELEKOM...trošku pod úroveň a uráža ma to...

Ďaleko viac by som prijal iba chabé ospravedlnenie...veď stať sa takáto vec môže.

No p. riaditeľ , trošičku sme sa strápnili, že? :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič nemení Vaše právo podať reklamáciu a žiadať kompenzáciu vo forme napr. zľavy z faktúry a pod...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ludia vy ste čudný. Ak chcete kompenzáciu za 6-8 hodinový výpadok tak je to ubohe. Pri 40€ paušale by to bolo necelých 0,30€ ak sa jedná o kompenzáciu za 6-8 hodín nedostupných služieb .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj ja sa pripájam ....tato “výhoda” je len pre niektorých zákazníkov, ti ktorí majú paušály za ktoré platia 30€ a viac pre tých to vôbec nič neznamená. Akoze sorry ale patrilo by sa odškodniť aj druhých. Platím takmer 100€ mesačne a patrilo by sa s tým niečo spraviť niečo aj pre iných.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar