Otázka

  • 0

Dobrý deň,

neprišla mi elektronická faktúra za zúčtovacie obdobie za posledný mesiac, termín splatnosti mám k 18. dňu v mesiaci. Deje sa to tak u ž opakovane, prečo? Kto bude zodpovedný za prípadné omeškanie platby? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

kontaktujte oddelenie pohľadávok na pohladavky@telekom.sk, tu na fóre nemáme možnosť preveriť doručovanie faktúr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Alebo si požiadajte o preposlanie faktúry znovu na adrese marketing@telekom.sk, prípadne sa pozrite do SPAMu či Vám faktúra nespadla tam, mne sa to bežne stáva:-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte môžem odporúčiť aktivovať si SMS notifikácie. Príde Vám SMS s variabilným symbolom a sumou, tuším ešte skôr ako faktúra. Rovnako faktúry hneď po vystavení vidíte v zóne Môj Telekom alebo v appke.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar