Otázka

  • 0

Dobrý deň,

neprišla mi elektronická faktúra za zúčtovacie obdobie za posledný mesiac, termín splatnosti mám k 18. dňu v mesiaci. Deje sa to tak u ž opakovane, prečo? Kto bude zodpovedný za prípadné omeškanie platby? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

kontaktujte oddelenie pohľadávok na pohladavky@telekom.sk, tu na fóre nemáme možnosť preveriť doručovanie faktúr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Alebo si požiadajte o preposlanie faktúry znovu na adrese marketing@telekom.sk, prípadne sa pozrite do SPAMu či Vám faktúra nespadla tam, mne sa to bežne stáva:-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte môžem odporúčiť aktivovať si SMS notifikácie. Príde Vám SMS s variabilným symbolom a sumou, tuším ešte skôr ako faktúra. Rovnako faktúry hneď po vystavení vidíte v zóne Môj Telekom alebo v appke.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar