Otázka

  • 0

Zdravím vospolok, 

 

chcem sa opýtať či a ako reklamovať rýchlosť internetu, prípadne ako to vyriešiť?. Konštantne dosahujem 300-400 Mbit (len jeden jediný krát som dostal cez 600Mbit ), viac ani za svet, upload je 90--100Mbit. (Aby sme sa vyhli HW, zariadenie  Telekomu mám v bridge mode, po dome tahane 6a káble , router ASUS RT-AC68U (aj po wifi dá 70-80MB/s z NAS) )

Neviem či to je placebo ale po zvýšení MTU na 1500 sa to zlepšilo o pár desiatok Mb (a raz som v ten večer dostal tých 633Mbit), ale nič extra

 

 

rýchosť telekomä.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Myslim ze az ked je to pod 300 mbit tak sa to da reklamovat pri 1 gbit programe, ja by som presiel na 300 mbit rychlost a ak to pojde stale nieco medzi 200-300 tak ostanem na 300 mbit zbytocne je platit 1Gbit ovsem ak nepotrebujes ten 100 mbit upload

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj,

Ohladom dosahovanej rychlosti u optiky neviem ako to je ale pri DSL a ADSL je to takto:

Hraničná rýchlosť pre nahlásenie poruchy M L XL
Technológia VDSL 4000 kbps 15000 kbps    35000 kbps
Technológia ADSL 1500 kbps    4000 kbps 9000 kbps

Co by znamenalo ze aspon tych 50% by dosahovat mal. Avsak pri sluzbe GIGA sa stavim ze to bude inak. Kedze bezne pod touto sluzbou je 300/30 tak platis zbytocne, chapem tvoju frustraciu. Urcite ak mavas namerane rychlost 350-450 kludne volaj technicku podporu

linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz