Magio internet vzduchom

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím,

má niekto skúsenosti s USB modemom E3372 a pripojenim sa do 4G siete? Mne sa tento modem nechce pripojiť do Telekom sieťe, ale do siete Orange a 4ka

v pohode. Stále to vyhadzuje Connection failed. Profil mam nastvený ako na obrázku.

20190513_232031.jpg

20190513_232003.jpg

Editoval deltaforce

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Zdravím,

má niekto skúsenosti s USB modemom E3372 a pripojenim sa do 4G siete? Mne sa tento modem nechce pripojiť do Telekom sieťe, ale do siete Orange a 4ka

v pohode. Stále to vyhadzuje Connection failed. Profil mam nastvený ako na obrázku.

20190513_232031.jpg

20190513_232003.jpg

Ahoj, zavolaj na technickú podporu! 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám vlastný mobilný router. Ako si mám zmeniť jeho nastavenia, aby som mohol využívať službu Magio Internet vzduchom?

Aby ste mohli využívať službu Magio Internet vzduchom na vlastnom koncovom zariadení, musíte si v nastaveniach routra vytvoriť nový profil s nasledovnými parametrami:

 

Preferovaná mobilná sieť: LTE (4G only)

Názov APN: nechajte prázdne

Chceme vás upozorniť, že niektoré koncové zariadenia neumožňujú zadanie prázdneho názvu APN. V tom prípade vám odporúčame prenajať si koncové zariadenie od Telekomu.

 

Postup vytvorenia profilu a nastavenia požadovaných parametrov nájdete v návode ku koncovému zariadeniu. Pokiaľ sa vám nepodarí spustiť službu, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom telefónnom čísle 0800 800 700 a požiadajte o pomoc. Môžete tiež využiť webovú stránku služby Pôjdeto.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Mám vlastný mobilný router. Ako si mám zmeniť jeho nastavenia, aby som mohol využívať službu Magio Internet vzduchom?

Aby ste mohli využívať službu Magio Internet vzduchom na vlastnom koncovom zariadení, musíte si v nastaveniach routra vytvoriť nový profil s nasledovnými parametrami:

 

Preferovaná mobilná sieť: LTE (4G only)

Názov APN: nechajte prázdne

Chceme vás upozorniť, že niektoré koncové zariadenia neumožňujú zadanie prázdneho názvu APN. V tom prípade vám odporúčame prenajať si koncové zariadenie od Telekomu.

 

Postup vytvorenia profilu a nastavenia požadovaných parametrov nájdete v návode ku koncovému zariadeniu. Pokiaľ sa vám nepodarí spustiť službu, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom telefónnom čísle 0800 800 700 a požiadajte o pomoc. Môžete tiež využiť webovú stránku služby Pôjdeto.

Ďakujem, pomohlo. Na technickej podpore mi radili akési zadávanie vytáčaného čísla a na tomto usb modeme ani nič také nie je.

Editoval deltaforce
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz