Nová platforma webmail Telekom

Otázka

  • 0

Odkedy prešiel Telekom na tzv. novú platformu posta.telekom.sk, stojí to celé za hov...  Časté výpadky, nemožnosť  prihlásiť sa, nemožnosť odoslať ani prijímať správy.Dnes, keď pomaly všetka komunikácia prebieha elektronicky (faktúry, mesačné hlásenia, komunikácia so zákazníkmi, objednávky atď), je predsa nemysliteľné, aby takto (ne)fungoval webmail. Včera v nedeľu to nefungovalo. Dobre, bola nedeľa. Ale dnes v pondelok 13.5.2019 zase od 08:00 skúšam a stále to nejde. Je 13:15 hod, dokedy ešte?  Už ma trpezlivoť prechádza, vážne zamýšľam odísť od Telekomu. Telekom by mal poskytnúť za toto svojím zákazníkom zľavu za nedodržanie zmluvných podmienok.  Prečo nie je žiadna informácia o pretrvávajúcej poruche na Vašej stránke  www.telekom.sk?

Tibor

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @plmqmibo,

hlavný výpadok, počas ktorého služba nešla, skončil dnes ráno. Na službu sa začali doobeda pripájať prví zákazníci, ale stále beží v limitovanej forme, t.j. maily sa načítavajú príliš dlho, prejdú iba hlavičky a pod. Aktuálne skôr maily prichádzajú ako odchádzajú. Obnova plného fungovania služby preto naďalej trvá. Momentálne je lepšia dostupnosť služby cez e-mailových klientov, priamy prístup cez posta.telekom.sk nabieha v druhej vlne.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar