Otázka

  • 0

Dobry den,

v minulom mesiaci (april - maj/2019) som mala poruchu - riesila som ju cez zakaznicku linku. V minutovych intervaloch sa mi zvysoval objem datovych sluzieb - bez mojho poziadania.  Nemohla som ich zrusit pomocou SMS, po telefonickom hovore mi bolo prislubene, ze mi tieto navysenia v ziadnom pripade nebudu fakturovane, pretoze islo o poruchu. Zrazu som dostala fakturu (zatial nemam podrobny prehlad) na sumu vyse 112 €.

Na zakaznicku linku sa neviem dovolat - vypadok  siete?

Ako zistim, co mi bolo fakturovane. A ak mi bolo onavysenie dat fakturovane, co robit v takom pripade.

Dakujem za odpoved

Jana Pavlovova

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíšte si podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz