faktura- vysoka

Otázka

  • 0

Dobry den,

v minulom mesiaci (april - maj/2019) som mala poruchu - riesila som ju cez zakaznicku linku. V minutovych intervaloch sa mi zvysoval objem datovych sluzieb - bez mojho poziadania.  Nemohla som ich zrusit pomocou SMS, po telefonickom hovore mi bolo prislubene, ze mi tieto navysenia v ziadnom pripade nebudu fakturovane, pretoze islo o poruchu. Zrazu som dostala fakturu (zatial nemam podrobny prehlad) na sumu vyse 112 €.

Na zakaznicku linku sa neviem dovolat - vypadok  siete?

Ako zistim, co mi bolo fakturovane. A ak mi bolo onavysenie dat fakturovane, co robit v takom pripade.

Dakujem za odpoved

Jana Pavlovova

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíšte si podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar