nastavenie mailového konta

Otázka

  • 0

Po tomto úžasnom výpadku stále neviem prijímať maily ani na mobile ani cez PC - mailové konto mám nastavené dobre, ale stále mi vypisuje že najprv nenašiel účet, potom server potom sa mu nepáči heslo . . . .  lezie mi to už na nervy čakám dôležitý mail, ale 2 dni sa tu hrám na IT inžiniera a nič . . .  poradíte ?  niečo je na serveri posta.telekom.sk lebo mobil mám cez O2 , ale pevný net dsl cez telekom, a samozrejme maily nechodia . . . . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @kalabovka

hlavný výpadok, počas ktorého služba nešla, skončil dnes ráno. Na službu sa začali doobeda pripájať prví zákazníci, ale stále beží v limitovanej forme, t.j. maily sa načítavajú príliš dlho, prejdú iba hlavičky a pod. Aktuálne skôr maily prichádzajú ako odchádzajú. Obnova plného fungovania služby preto naďalej trvá. Momentálne je lepšia dostupnosť služby cez e-mailových klientov, priamy prístup cez posta.telekom.sk nabieha v druhej vlne.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar