Nemám sieť

Otázka

  • 0

Je možné aby som stále nemal sieť? Už mi to začína dosť vadiť... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dcéra mala rovnaký problém, všetko sa vyriešilo reštartovaním zariadenia(Huawei)

Editoval/-a liberty1964

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar