Otázka

  • 0

Je možné aby som stále nemal sieť? Už mi to začína dosť vadiť... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dcéra mala rovnaký problém, všetko sa vyriešilo reštartovaním zariadenia(Huawei)

Editoval liberty1964

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar