Sťažnosť

Otázka

  • 0

Dobrý večer želám, chcela by som adresovať tento poznatok manažérom Telekomu. 9. mája som navštívila prevádzku Telekomu v nákupnom centre Aupark. Po dlhšom čakaní na pracovníka, som mala možnosť vidieť ako sa zamestnanci behajú do zadnej časti, kde zrejme chodia jedávať a podobne. Všimla som si mladú slečnu, ktorá dobehla s akýmsi sáčkom stravy a šup ho do zadnej časti prevádzky, kde je zrejmé čosi ako oddychová zóna či kuchynka. Po chvíli vyšla s výrazom tváre, ktorý nebudem popisovať.....Sadla za stolík s PC a začala si krémovať ruky. Ešte som si pomyslela len k tebe sa nedostať ako zákazník..Ale osud to tak nechcel a na tabuli moje číslo z lístočka a jej čîslo stolíka. Na moju otázku, že som viac ako desať rokov ich klientov a rada by som sa informovala o výhodnejšej ponuke, má zabila výrazom tváre ala sršeň a vyvalila na mňa informácie, že momentálne nemá nič NALIATE do systému čo by mi ponúkla.  Slušne som sa snażila vysvetliť, že ma oslovili iní operátori a ponúkli výhodnejšie balíky a predsa som dlhoročný klient..... Zabila ma odpoveď hodná zreteľa...Tak choďte inému operátorovi....Asi všetci čo tieto riadky čítajú vedia čo som spravila. Pocit sklamania, neprofesionálneho správania a pocitu že nikomu nevadí, že stratili dlhoročného verného klienta, ktorý platil nemalé peňažné prostriedky za účty ma stále drží v mysli. 

 

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Takéto podnety sa riešia cez infolinku, kde sa dá požiadať o spätné zavolanie z retenčného oddelenia. Nič proti väčším mestám, ale práve v BA by som ako posledne navštívil predajňu operátora.  Nabudúce skúste 0800 123 456 a zanechať vašu požiadavku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

som si pomyslela len k tebe sa nedostať ako zákazník..

 

 

 

 

 

Mali by brať brigádnikov. Plnoúväzkári pri takej práci vyhoria za pár dní.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň @Boninka,

mrzí ma Vaša nepríjemná skúsenosť.

Keďže Auparkov máme na Slovensku viac, napíšte mi prosím do súkromnej správy o aké mesto ide, kontaktný telefón na Vás a prípadne viac podrobností o situácii a dáme to preveriť našim kolegom.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar