Sťažnosť

Otázka

  • 0

Dobrý večer želám, chcela by som adresovať tento poznatok manažérom Telekomu. 9. mája som navštívila prevádzku Telekomu v nákupnom centre Aupark. Po dlhšom čakaní na pracovníka, som mala možnosť vidieť ako sa zamestnanci behajú do zadnej časti, kde zrejme chodia jedávať a podobne. Všimla som si mladú slečnu, ktorá dobehla s akýmsi sáčkom stravy a šup ho do zadnej časti prevádzky, kde je zrejmé čosi ako oddychová zóna či kuchynka. Po chvíli vyšla s výrazom tváre, ktorý nebudem popisovať.....Sadla za stolík s PC a začala si krémovať ruky. Ešte som si pomyslela len k tebe sa nedostať ako zákazník..Ale osud to tak nechcel a na tabuli moje číslo z lístočka a jej čîslo stolíka. Na moju otázku, že som viac ako desať rokov ich klientov a rada by som sa informovala o výhodnejšej ponuke, má zabila výrazom tváre ala sršeň a vyvalila na mňa informácie, že momentálne nemá nič NALIATE do systému čo by mi ponúkla.  Slušne som sa snażila vysvetliť, že ma oslovili iní operátori a ponúkli výhodnejšie balíky a predsa som dlhoročný klient..... Zabila ma odpoveď hodná zreteľa...Tak choďte inému operátorovi....Asi všetci čo tieto riadky čítajú vedia čo som spravila. Pocit sklamania, neprofesionálneho správania a pocitu že nikomu nevadí, že stratili dlhoročného verného klienta, ktorý platil nemalé peňažné prostriedky za účty ma stále drží v mysli. 

 

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Takéto podnety sa riešia cez infolinku, kde sa dá požiadať o spätné zavolanie z retenčného oddelenia. Nič proti väčším mestám, ale práve v BA by som ako posledne navštívil predajňu operátora.  Nabudúce skúste 0800 123 456 a zanechať vašu požiadavku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

som si pomyslela len k tebe sa nedostať ako zákazník..

 

 

 

 

 

Mali by brať brigádnikov. Plnoúväzkári pri takej práci vyhoria za pár dní.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň @Boninka,

mrzí ma Vaša nepríjemná skúsenosť.

Keďže Auparkov máme na Slovensku viac, napíšte mi prosím do súkromnej správy o aké mesto ide, kontaktný telefón na Vás a prípadne viac podrobností o situácii a dáme to preveriť našim kolegom.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz