signál

Otázka

  • 0

Dobrý deň, ako stály zákazník s našou firmou nie je predsa možné, aby som bol takú dlhú dobu bez signálu !!!!! V prípade núdze nie je možné sa dovolať ani na záchranné zložky!!!!!

ďakujem za odpoveď  Jáger 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

na záchranné zložky sa dovoláte aj počas výpadku - ak vyberiete SIM kartu zo zariadenia, hovor na tiesňovú linku vykonáte v sieti aktuálne dostupného operátora.

Technika žiaľbohu zlyhala, toto sa nedá ovplyvniť, niekedy sa to stane..aktuálne už ale služby nabiehajú.

Editoval Mirko
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to som rád...... je zaujímavé,že konkurencia tento problém nemá. Neviem si predstaviť pichať do Iphonu a vyberať SIM kartu pri dopravnej nehode....

Zvážim ďaľší postup, nech sa darí.

RJ

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Uvedomte si, že výpadok takéhoto rozmeru som zažil od roku 2012 po prvýkrát. Čo je na funkčnosť celého systému až neuveriteľné. Chápem, že niektorí mohli byť poškodení, hlavne profesie bytostne závislé od telefónov, ako sú marketingové spoločnosti, taxikári atď, ale ako hovorca Michal Korec spomínal, bude sa postupovať individuálne ku každému klientovi. Sám som podnikateľ a vôbec mi to nevadilo. Aspoň som mal deň bez telefónu a stihol v kľude doriešiť si aj iné pracovné povinnosti.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar