Signál nejde !!! Vysvetlenie a odškodné

Otázka

  • -2

Zdravím akože kvôli čomu nejde nikomu signál platíme vam nemalé peniaze všetci zákazníci a ani ziadna informácia že nebude signál nič poprosím vysvetlenie a odškodné keďže každý človek ma svoje potreby volať a je to dosť dôležité a kvôli vam sa neviem dohodnúť keď to najviac treba na dôležitých veciach .  Myslim že v zmluvných podmienkach je tiež včasné informovanie o výpadku siete 

odpoveď sa páči : 6 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

28 odpovedí na túto otázku

  • 5

Kamo ja nerobim v telekome,
kamo backup systemov mas v niekolkych vrstvach takze sa muselo fakt nieco **piip**,
kamo dnes tento vypadok asi polozil na kolena vsetkych podnikatelovked tak citam komentare. kazdy prisiel o milionove zakazky.
kamo ked od toho zalezi moj zivot a podnikanie tak sa nespolieham na jedneho poskytovatela,
kamo precitaj si zmluvu

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 3

to nebola planovana odstavka.
udrzba sa deje, bez toho aby ste o tom vobec vedeli.
ako sa da dopredu informovat o vypadku? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 2

Hehehehe

Koľko  nenávisti. Svet sa zastavil lebo nejdú fejsbuky v mobiloch. Jeeeemine! Celé zle. Kydať na Telekom! To veci vyrieši. Keď nastane takýto výpadok, tak sa muselo kdesi čosi poriadne potentočkovať. Dám za to ruku do ohňa, že na odstránení problému makajú jak šróby! No ale treba vydržať a opravia to a aj fejsbuky budú zase fungovať.

Kazdý sa tu oháňa odškodným... ale prečo vlastne?! Odškodné si žiadajte pri dlhodobom probléme. Oficiálne je to len 6 hodín, nie je to výpadok pre každého a nie je to úplný výpadok všetkého, čo Telekom poskytuje.

Ako mohla fungovať slovač v 80. rokoch bez mobilov? Ako vedeli mamičky, či sú ich detičky fpoho? Ako sa kupovali letenky a lístky na vlak bez mobilu? Ľudia, pre božie zmilovanie, uvedomte sa! Toto nie je koniec všetkého! Toto je len nepredvídateľný výpadok. Všetko bude zase OK. Dýchajte! Neopúštajte sa!

Ani nie 10 minút dozadu vonku lialo jak naozaj. Teraz svieti slnko a dívam sa na krásnu modrú oblohu. Tak hlavu hore.

odpoveď sa páči : 7 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 2

Nepamätám si aby bol niekedy podobne rozsiahly výpadok mobilnej siete.. aj technika občas zlyhá. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 2

Uvedomte si, že výpadok takéhoto rozmeru som zažil od roku 2012 po prvýkrát. Čo je na funkčnosť celého systému až neuveriteľné. Chápem, že niektorí mohli byť poškodení, hlavne profesie bytostne závislé od telefónov, ako sú marketingové spoločnosti, taxikári atď, ale ako Mišo Korec spomínal, bude sa postupovať individuálne ku každému klientovi. Sám som podnikateľ a vôbec mi to nevadilo. Aspoň som mal deň bez telefónu a stihol v kľude doriešiť si aj iné pracovné povinnosti.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Technicky nebolo možné oznámiť výpadok všetkým zákazníkom - SMS by doručené neboli a síce mohli rozposlať e-maily, nie všetci klienti majú evidované e-mailové adresy. 

Poruchová linka oznamovala výpadok, rovnako som to počul aj na Exprese, na viacerých webstránkach o tom informovali. na Facebooku, tu na fóre..

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Keď vás tak niektorích počúvam, tak neviem ako si niekto môže v tejto situácii zastávať operátora ( resp. asi niekto z Tcomu). Je 5.10.2019 - 17.07 a som vo Francúzsku bez kontaktu so Slovenskom, pred chvíľou nabehol net, súhlasím s tým, že aspoň e-mail ( že sorry ) mohli uráčiť poslať. Riadil som firmu týždeň a dnes nič, smiať sa tom, že ľudia prišli o prachy sa môže len ten, čo nepodniká. A na peniaze sa kašlať, ale keby sme potrebovali pomoc, neviem čo robiť. A že náhodné čísla? Mám tu 3 telefóny a ani jeden. Som v T-come cez 18 rokov, ale toto som nečakal. Dúfam, že to aspoň čím skôr vyriešia.

toto predsa ani sám Telekom nečakal.

nerobím pre Telekom a áno, ani nepodnikám. ale keby som podnikal, tak sa asi tiež nezbláznim a nájdem si (aspoň dočasne) iné riešenie. zbehnem k inému operátorovi a kúpim si predplatenú kartu a budem ďalej komunikovať s každým cez mail alebo iné kanály. prečo by som mal útočiť na operátora a nezastať sa ho? ako často nastane takýto stav? takéto si ja osobne nepamätám. ale to bude asi tým, že nie som v Telekome 18 rokov. ak sa smiem opýtať, za tých 18 rokov, koľko takýchto výpadkov bolo v Telekome?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Tiež nie som podnikateľ ani nikto kto potrebuje každý deň mobil kvôli svojej práci, ale toto čo sa stal tento výpadok tak proste niekde nastala obrovská chyba, a vy ešte tu chcete akože presný termín? A to ako oni ten termín dokedy to bude trvať oni zistia, reálne si zoberme, že musia zistiť kde je problém, a následne napraviť chybu, a ten čas na to sa nedá vyhradiť, keby sa dal, tak čo majú to robiť na rýchlo a tak aby to bolo prípadne odfláknuté? 

Týmto, ale je vidieť, že na to ako sú vyvinuté technológie tak keby bol výpadok dajme tomu na týždeň tak nastane u niektorých ľudí chos, a to na celkom svete, čo je smiešne, keď si zoberieme keď neboli mobily tak v poriadku všetci žili, boli šťastný, nechýbalo im to, ale dnes? Dnes typujem, že niektorí ľudia by boli schopný spáchať sebevraždu ak by bol takýto výpadok.

A teraz prejdeme k najzaujímavšej veci, a to, že aký zmysel má, že všetci tu zaspamovali fórum? To fakt nejaký dospelý človek toto je schopný spraviť, a si myslí, že keď sem napíše, že nejako to problém vyrieši, zároveň to sem všetci ste písali ako keby ste oznamovali tento problém Telekomu, čo je sprostosť, keďže Telekom o tejto chybe zistil dávno sám a skôr než ty si myslím. Zároveň ak išlo o to iformovať sa tu, že či je problém iba na tvojej strane, to by sme aj tak nezistili na takéto veci tu nie sme, a zároveň zistiť si kde je problém každý mohol sám, na internet sa každý zjavne nejako pripojil keďže bol schopný sem napísať, a správy o výpadku sú všade na internete dokonca ako niekto písal keď boli aj v rádiu. 

Inak žiadne odškodnenie si myslím, že nebude, a reálne keby bolo tak keby mali každého jedného zákazníka odškodniť, dokonca aj tých čo majú Easy tak to by skrachovali si myslím, a reálne by to odškodnenie bolo v malej výške, určite asi nespýtajú sa každého, že "Ty si stratil 500€ kvôli tomu, že si nevybavil telefonát" a len tak by mu dali tých 500€. 

Editoval Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Zároveň ak sa nemýlim všetky tieto mobilné služby nie sú ani garantované, čiže takýto výpadok je tolerovaný, za garantovanú službu by si človek dosť priplatil, možno taký paušál ani neexistuje.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako sorry kamo ale aby cely den nefungovala mobilna siet tak to sa mozte hambit. A este takato debilna odpoved? Dosiel som kvoli Vam dnes o nemale prachy a to odskodne tak za tym si budem stat...mozete sa hambit ani len posrany mail zeby vas to akoze mrzelo ale ved blbci platia kaslat na nich vsak?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

za tie prachy o ktore ste ludi ozobracovali dlhe roky ste mali mat davno vyrieseny backup pre pripad podobnej situacie..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne stále nejde...to naozaj nemôžu aspoň hovory pustiť nejak cez iného operátora?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prepáčte ale toto je vrchol, byť bez siete v niekoľkých štátoch bolo naozaj vrcholne nepríjemné, absolútne žiadna šanca si zavolať taxík, poriešiť letenky, volať s blízkymi či ste v poriadku docestovali. To kde sme? A stále nič! Pevne verím, že sa k tomu zodpovedne postavíte a spravodlivo odškodníte všetkých!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neostava nic ine len vypocut si antickú klasiku: youtube: "Antik telefonat" 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Čo v tom **piip** Telekome robia? Toľko peňazí do nich sypeme a aby mali taký dlhy výpadok tak to je na hambu.Idealne zmeniť operátora veď TELEKOM nestojí už za nič.Reklamy jak veľký boh a operátor na **piip**.A nech si myslia čo chcú.

Editoval danka.tt

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

danka.tt tak do nich nesyp toľko peňazí. a to slovo sa správne píše s N, akože hanba. to len tak...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keď vás tak niektorích počúvam, tak neviem ako si niekto môže v tejto situácii zastávať operátora ( resp. asi niekto z Tcomu). Je 5.10.2019 - 17.07 a som vo Francúzsku bez kontaktu so Slovenskom, pred chvíľou nabehol net, súhlasím s tým, že aspoň e-mail ( že sorry ) mohli uráčiť poslať. Riadil som firmu týždeň a dnes nič, smiať sa tom, že ľudia prišli o prachy sa môže len ten, čo nepodniká. A na peniaze sa kašlať, ale keby sme potrebovali pomoc, neviem čo robiť. A že náhodné čísla? Mám tu 3 telefóny a ani jeden. Som v T-come cez 18 rokov, ale toto som nečakal. Dúfam, že to aspoň čím skôr vyriešia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Hehehehe

Koľko  nenávisti. Svet sa zastavil lebo nejdú fejsbuky v mobiloch. Jeeeemine! Celé zle. Kydať na Telekom! To veci vyrieši. Keď nastane takýto výpadok, tak sa muselo kdesi čosi poriadne potentočkovať. Dám za to ruku do ohňa, že na odstránení problému makajú jak šróby! No ale treba vydržať a opravia to a aj fejsbuky budú zase fungovať.

Kazdý sa tu oháňa odškodným... ale prečo vlastne?! Odškodné si žiadajte pri dlhodobom probléme. Oficiálne je to len 6 hodín, nie je to výpadok pre každého a nie je to úplný výpadok všetkého, čo Telekom poskytuje.

Ako mohla fungovať slovač v 80. rokoch bez mobilov? Ako vedeli mamičky, či sú ich detičky fpoho? Ako sa kupovali letenky a lístky na vlak bez mobilu? Ľudia, pre božie zmilovanie, uvedomte sa! Toto nie je koniec všetkého! Toto je len nepredvídateľný výpadok. Všetko bude zase OK. Dýchajte! Neopúštajte sa!

Ani nie 10 minút dozadu vonku lialo jak naozaj. Teraz svieti slnko a dívam sa na krásnu modrú oblohu. Tak hlavu hore.

Ano dobre napísané ,ale treba si zobrať ponaučenie. Toto sa dalo očakávať keďže sme si porušili pevné linky a tefonne budky.Tento stav sa môže kedykoľvek zopakovať a všetky služby v tom prípade prestanú fungovať. .Koľkí z Vás má zabezpečenie chaty alebo iného  objektu  cez Telecom.  Kde vo svete to tak vypadá. Neexistuje náhrada a čase krízy sa toto dá na 100 % očakávať . Potom budú fungovať len poštové holuby albo inkurantné vojenské poľné telefony . Podnikatelia by rozhodne mali mať náhradu v podobe pevnej linky. .Ak si nietkto spomenie na film Armagedon tak tam svet zachraňovali rádioamatéry  ...!!!!   a tí jedinný sú schopní cez ARES   zabezpečiť aké také spojenie so svetom v čase krizý. 

Editoval Mitthys
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aspoň keby dali vedieť ako dlho to nepôjde,ale nič nikomu nedali vedieť!!!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V jednej nemenovanej TV dávali teraz, že signál už ide, by ma zaujímalo kde, pretože Trenčín nič. Už ma to celkom **piip**. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hmmm, "V najlepšej sieti nič nie je nemožné!" a to doslova, aj dlhé hodiny bez siete a bez spojenia. U mňa nedokončená obchodná transakcia so záväznou objednávku stále nedokončená pre nedoručenie sms kódu banky, kua!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prave v tomto momente sa mi podarilo telefonovat - BA centrum. Snad to vydrzi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravím akože kvôli čomu nejde nikomu signál platíme vam nemalé peniaze všetci zákazníci a ani ziadna informácia že nebude signál nič poprosím vysvetlenie a odškodné keďže každý človek ma svoje potreby volať a je to dosť dôležité a kvôli vam sa neviem dohodnúť keď to najviac treba na dôležitých veciach .  Myslim že v zmluvných podmienkach je tiež včasné informovanie o výpadku siete 

mne už signál nabehol... žeby sa problém odstránil?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

mne už signál nabehol... žeby sa problém odstránil?

áno, postupne to nabieha.. aj mne už nabehol pred chvíľou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar